6 Temmuz 2013 Cumartesi

dantel buluzum veee kahve salaş yeleğim :)

 selamun aleyküm :) dün erzurumda bursa kumas pazarı buldum hem de evime o kadar yakın ki :) hemen bu dantel kuması kaptım metresi 3 liradan 2 metre aldım :) esilama gelinlikte biçtim bundan :) dikicem inşallah :)salaş yelekte 1 metre tam 1 metre penye bi kumaş 3 lira yine :))) rengi aslında taam kahve çekirdeği...bi itiraf :))) bu dikişleri yaparken ben kahve çekirdeği yiyorum  :) evet öyle ilginç huylarım var benim :) tadı çook güzel heleki kahve seviyosanız :)) yelek sıfır dikiş sadece iki kol oyuğu kesip yaptım.. serap hanım 'dan gördüm yapılışını ve çook beğendim...esilayı arka bahçeye sallanmaya götürürken oyunda oynuyoruz pardüseyle zor oluyo

böyle bi salaş yeleğe ihtiyacım vardı ...sadece 3 liraya mal edince deymeyin keyfime :) ben kaçtım bugün çoook işim var desem de aklım bursa kumaş pazarında :))))) dün aldığım 6 parça kumaştan biri kaldı desem :))) hızıma bende hayranım sormayın :)))
Allah'a emanet olun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder