4 Temmuz 2013 Perşembe

bej rengi yazlık elbise :)




 selamun aleyküm.....nasılsınız bakalım ben çook iyiyim çok şükür :) pazartesi günü taaaammm 27 yıldır benle birlikte yaşayan ve benim burnumun büyüük bi kısmını isgal eden et ve kemikleri burnumdan kovdum :)) çook şükür iyiyim :) ama nefes alma olayını öğrenmem lazım hemi de acilll....çünkü hala ağzımdan nefes aldığım oluyo :) alışkanlık :) erzurum eğitim ve araştırma hastanesine ve dr'um ali budak beye çook teşekkür ediyorum :) her nekadar ameliyatlı olsam da canım durmaz benim salı akşamı dikiş olayına geri döndüm ve bi etek diktim önümüzdeki postta inşallah :) bu elbiseyi kumaslarım gelir gelmez dikmiştim :) kumaşım bu :
miss kumasın haziran kampanyasından almıştım...linki tıklayınca metresi 13 lira falan yazıyo ama ben 3.90 a aldım :) 2 metre yetti zar zor yakayı başka bi kumaşla kıvırdım :) kollardaki dantellerde aslında kumaş ek yerlerini saklamak için :))) yakadaki süslerde kardeşimin eşi mervemin gelin başından bana verdi onları abla sen bi yerlerde değerlendirirsin dedi canım benim :) ama çok mu şıkır şıkır oldu karar veremedim diksem mi...severim şıkır şıkır seyleri dikcem galiba :)
ütülediydim ama buruşmuş yine..kusura bakmayın..nazar boncuğum olsun mu o da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder