18 Aralık 2015 Cuma

kruvaze gelen sal yapilisi

Merhabalar bu sali coktandir begeniyodum bi grupta bi bayan anlatmis bende anladigim kadariyla anlatmaya calistim😊 hadi gecelim salimiza😉 ben lacivert ince krep bi kumas kullandim benim kumasin boyu malesef 2 metre 240 degil az kisa olur belki ama denemis olurum diye dusundum😉 40 cm olan yerin tam ortasindan yukari 28 cm isaretledim.
Sonra 4 cmlik pileler  verdim 28 cm 'e.alt resimde de baktimki pileler arasi bosluksuz cirkin oldu 2 cm iki pile arasina bosluk verdim ben kesmedim o 28 cm olan yeri direk pile yaptim




 Pilelerin toplanmis hali burda daha sonra biye demis bayan ben opak corabin bacak kismini kullandim ucgen gibi olusan yerin bi ucuna tersten teyelledim corabi alttaki resimde
Sonra diger ucuna simdi burda o kuruvaze dedigimiz caprazlama olayini yapicaz
Sol ucgen kenarina teyelledigimiz corabi saga cekiyoruz ve sag alin kismina teyelliyoruz
 Simdi sira sag tarafin sola inmesinde onuda indirince alttaki goruntu cikti ortaya simdilik benden bukadar sonra diger asamalarini anlatcam ama once bunlari makina cekmem lazim 😉
T

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder