2 Mart 2014 Pazar

hamilelere pançolar :))

selamun aleykum nasılsınız bakalım ben çook şükür iyiyim 30 haftalık falan olduk minik kızımla :)) bunlarda benim en büyük kurtarıcılarım pançolarım :) kendim diktim ikisini de :) kırmızı olan önden düğmeli yaka ve etekleri derili.gri olan triko kumas ve düğmesiz bi model kaplar pardüseler olmayınca :)) boyu yaklaşık dizime kadar iniyo oldukça rahatlar :)) benim gibi hamile bi arkadaşta gördüm bize gelmişlerdi.iyice inceledim :)) o hazır almış modanisadan vee tam 80 lira gibi bişeydi galiba bende dikmeye karar verdim vee daha gider gitmez kırmızıyı biçtim :) sabahta diktim :)) nasıl olmuş pançolarım :))

2 yorum:

  1. Cok guzel olmuslar kesimi tam olarak bu sekildemi oluyor ? Bu arada Allah tamamina erdirsin saglikla kucagina almayi nasip etsin bebegini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiloş etek mantığı kesimi sadece bel yerine yaka oyuğunu acıyorum .teşekkürler bu eski bi yazıydı bebişim şuan altı aylık :)) 1 mayıta doğdu :) Allah hepsine sağlık versin:)

      Sil