20 Şubat 2011 Pazar

ESİLAYA KAZAK BAŞLADIM


BU İPİ DAHA YAZIN KOCAMA ALDIRMIŞTIM NAKO PIRLANTA KENDİME HIRKA YAPARIM DİYE 7 TANE ALDIRDIM AMA KİM TEMBELLİK EDİCEK BEN HIRKA TOKURSAM (ANAM TAM ERZURUMLU OLDUM BİLENLER BİLİR AMA BU YAZIYI ERZURUMLU GİBİ YAZAYIM DUR)İLKTEN TOKUDUĞUM KAZAĞIN ENİ PEK Bİ DAR OLMUŞ DENLERİ (İLMEKLERİ)AZ DÜŞMÜŞ ONU BİR KENARA KOYDUM HELE TEZ ELDEN ÇAĞLARA(ŞİŞ)DENLERİMİ ATTIM GENİŞİNDEN YENİ ÖRGÜMÜ TOKUMAYA KOYULDUM ETEGİN UCUNA DA SÜSÜM VARKİ HELE ESİLA BUNU GİYENDE DÖNELER BAKALAR BU KIS KİMİNDİ .VIŞŞ HELE KARIYA BAK NECE TOKUMUŞ DİYELER ::)))ERZURUMLULARDAN ÖZÜR DİLERİM NİYETİM DALGA DEĞİL BEN BU SOĞUK MEMLEKETİN SICAK İNSANLARINI ÇOK SEVDİM ONDAN YANLIŞIM VARSA AFFOLA...
Posted by Picasa

7 yorum:

  1. ay çoook güldüm gerçekten.birberi konuşuyorsunuz..BEnim eşim de Erzurumlu..erzurumlu geliniyim yani :)

    YanıtlaSil
  2. yaşamla dans:ay bizde temmuzda geldik doğu görevine ama komşularımdan öğrendiğim kadarıyla böyle konuşuyolar belki görüşürüz Erzuruma yolun düşerse inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Erzurumlular ama o tarafta akrabaları yok hepsi gebze de..İnş istanbul da karşılaşırız :)

    YanıtlaSil
  4. inşallah bende istanbulda fazla kalamıyom hemen atayım kendimi edirneye diye uğraşıyom belki yaza 3 gün kalayım kumaş alayım diyom burda pek uygun kumaş yok iisi çok pahalı dikiş hevesimi kırdılar..:(

    YanıtlaSil
  5. :( evet öyleymiş..gidenler söylüyor..giysi falan da pahalıymışş..Ama sen hevesini kırma..Geldiğinde alır yaparsın artık :)

    YanıtlaSil
  6. evet aynen eskişehirde bursa kumaş pazarı vardı metresi 2tlye kumaş alırdım bozsamda acımazdım ama geçen eşime eteklik aldırdım iisini almak istemiş 20 küsür milyon metresi kalsın etek alırım dedim de hazır etekler de bana kısa oluyo kapalı olunca pek hoş durmuyo bakalım mecbur kalırsam dikicem yine :))

    YanıtlaSil
  7. :)))))))))))) çok güldüm ya harika valla.benim annem erzurumlu.o pek şiveli konuşmaz ama konuşan bazı akrabalarımız var.ben bayılıyorum erzurum şivesine.sen de harikasın valla.ağzına sağlık

    YanıtlaSil